در این مقاله از بیمگ قصد داریم تا به تکنیک های لینک سازی در رپورتاژ آگهی بپردازیم. رپورتاژ آگهی یکی از مواردی است که در بیشتر مواقع برای بهبود سئو سایت مورد استفاده قرار می گیرد، با مسلط بودن به تکنیک ها و نکات لینک سازی آن به بهبود سئو سایت خود کمک کرده اید.

این مقاله برای شما بسیار آموزنده خواهد بود. پس همراه ما باشید.

لینک سازی درون رپورتاژ آگهی

در این مقاله قصد داریم تا درباره بک لینک های درون رپورتاژ آگهی بحث کنیم.

قطعا همه شما می دانید که گوگل با بک لینک هایی که در ازای پرداخت پول ساخته شده اند، بسیار مخالف است و اگر بر مبنای الگوریتم پنگوئن به این قضیه پی ببرد، با سایت متخلف برخورد خواهد کرد.

گوگل از همه سایت ها تقاضا دارد که سئو کلاه سفید را الگوی فعالیت خود قرار دهند. اما نمی داند عملی کردن چنین قوانینی در فضای وب ایران غیر قابل اجرا می باشد.

به همین دلیل است که گاهی اوقات ما ناچار به رعایت قواعد سئو کلاه خاکستری هستیم. یکی از قوانین سئو کلاه خاکستری لینک سازی درون رپورتاژ آگهی است.

اما لینک سازی به دلیل این که بک لینک ها همگی جز بک لینک های داخل محتوا محسوب می شوند، دارای اهمیت و تاثیر بالایی هستند.

به همین علت است که گوگل با این موضوع مشکل دارد، چرا که لینک سازی در رپورتاژ آگهی تاثیر بسیار بالایی در رتبه بندی سایت ما دارد و از سوی دیگر ما برای آن هزینه پرداخت کرده ایم و گوگل متوجه آن نشده است. اما اصلا نگران نباشید، گوگل با قبول ماهیت رپورتاژ، راهکاری را پیش روی ما قرار داده است.

 

انتشار رپورتاژ آگهی و جریمه نشدن توسط گوگل

با توجه به ت و قوانین گوگل، با رعایت دو شرط زیر می توانید از رپورتاژ آگهی برای کسب و کار خود، بدون این که جریمه شوید، استفاده کنید.

  • لازم است تا تبلیغاتی بودن پست را به کاربران اطلاع دهید.
  • از تمامی بلک لینک های خود به صورت nofollow استفاده کنید.

این که نخواهید هیچ یک از موارد بالا را رعایت کنید، کاملا عقلانی و طبیعی است. اما در صورت رعایت نکردن این دو مورد چگونه می توان بدون جریمه شدن به انتشار رپورتاژ آگهی پرداخت؟

قبل از اینکه به نحوه کلاه سفید نشان دادن لینک ها درون رپورتاژ اشاره شود، لازم است که اندکی به شرکت طراحی سایت بیمگ و خدمات آن اشاره نمود. شرکت گاروب چندین سال است که در زمینه طراحی سایت برای برندها، شرکت ها و صاحبان کسب و کار فعالیت می کند. طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی از جمله طراحی های وب سایت تخصصی شرکت ما است.

کلاه سفید نشان دادن لینک سازی درون رپورتاژ آگهی

تنها در شرایطی می توانیم بدون جریمه گوگل رپورتاژ آگهی خود را به همان شکلی که می خواهیم منتشر کنیم که سئو خود را کلاه سفید جلوه دهیم.

برای این که توسط گوگل جریمه نشویم، تنها کافی است تا وانمود کنیم که چیزی از قوانین سئو نمی دانیم. درباره لینک سازی درون رپورتاژ آگهی نیز باید به گونه ای رفتار کنید که انگار چیزی از قوانین سئو نمی دانید و نمی دانید که اصلا رپورتاژ منتشر کرده اید. اما چگونه می توان چنین لینک سازی ای را کلاه سفید جلوه داد؟

 

تنها کافی است تا به مواردی که در پایین برای شما اورده شده است عمل کنید:

  • رپورتاژ شما نباید خیلی تبلیغاتی جلوه کند.
  • رپورتاژ شما باید بازخورد بالایی داشته باشد.
  • لازم است تا رپورتاژ شما با کلمه کلیدی مربوطه در صفحه جستجوی گوگل رتبه بالایی داشته باشد.
  • از بهینه سازی بیش از حد بک لینک های درون رپورتاژ خودداری کنید.
  • و … .

می خواهم بگویم که سعی کنید طبیعی رفتار کنید، جوری که گوگل شما را عامل انتشار رپورتاژ آگهی نداند. در ادامه به تکنیک هایی که ارزش لینک سازی شما را افزایش می دهد، خواهیم پرداخت.

نکات حرفه ای لینک سازی در رپورتاژ آگهی

در این قسمت می خواهیم به تکنیک ها و روش هایی بپردازیم، که نه تنها لینک سازی در رپورتاژ آگهی را طبیعی نشان می دهد، بلکه ارزش بک لینک های درون آن را نیز افزایش می دهد.

۱- از تعداد بالایی بک لینک استفاده نکنید!

شما در هر رپورتاژ آگهی تنها مجاز هستید که از ۲ تا ۵ لینک استفاده کنید. گروهی از افراد فکر می کنند هر ۵ بک لینک را باید به سایت خود بدهند، در صورتی که این کار خطر بزرگی را برای سایت شما به دنبال دارد.

در صورتی که اگر این ۵ بک لینک به یک سایت داده شود، مسلما گوگل متوجه خواهد شد که تبلیغاتی است.

این به این معنا نیست که از بک لینک های خود استفاده نکنید، بلکه به این معناست که نباید در استفاده از بک لینک خود زیاده روی کنید!

برای مثال شما مجاز هستید تنها از ۵ بک لینک خود استفاده کنید. می توانید یکی از این بک لینک ها را برای سایتی مرتبط استفاده کنید و بک لینک دیگر را به صفحات دیگر سایت منتشر کننده رپورتاژ بدهید.

در واقع شما با این اقدام هم لینک سازی درون محتوا انجام داده اید، هم توانسته اید نام وبسایت خود را در کنار وب سایت های بزرگ قرار دهید. با این کار سئو سایت خود را نیز اصلاح کرده اید.

۲- انکرتکست ها را بهینه سازی نکنید!

یکی از اشتباهات شما می تواند بهینه سازی بیش از حد انکر تکست ها هنگام لینک سازی در رپورتاژ آگهی باشد. بیشتر افرادی که دانش بالایی ندارند سعی می کنند تمامی بک لینک های سایت خود را با کلمات کلیدی انجام دهند، اما این کار برای سایت شما بسیار بد است و سیگنال بدی را از جانب سایتتان به گوگل می فرستد.

یکی از طبیعی ترین روش های بک لینک دهی این است که بیش تر انکر تکست ها با نام برند باشد. به طور کلی اگر ۵ فرصت بک لینک دهی دارید تنها یکی از آنها را با کلمات کلیدی لینک دهید و باقی فرصت های خود را با نام برند خود به سایت خود لینک دهید.

 

برای هرچه طبیعی تر شدن حتی می توانید از انکر تکست های عمومی به مانند:

  • اینجا
  • کلیک کنید
  • برای مراجعه به سایت مربوطه، کلیک کنید.
  • و … .

استفاده کنید.

۳- لینک های مهمتر را در ابتدای رپورتاژ درج کنید.

یک قانونی تجربی می گوید گوگل به بک لینک هایی بالای صفحه توجه بیش تری می کند. به همین دلیل است که توصیه ما به شما این است که بک لینک های مهم خود را در بالای صفحه قرار دهید و باقی بک لینک ها را در ادامه قرار دهید.

بهتر است از میان لینک های بالای صفحه یکی از آنها داخلی و دیگری، بک لینکی به سایت خودمان باشد.


مدل لینک ,رپورتاژ ,بک ,سایت ,سازی ,آگهی ,بک لینک ,لینک سازی ,رپورتاژ آگهی ,لینک های ,است کهمنبع

خرید مستقیم از واحد صنفی بدون واسطه

آموزش ساخت کیف ساده بدون دوخت

برای خرید بک لینک چه نکاتی در نظر داشته باشیم ؟

بک لینک با کیفیت

تاثیر آگهی بر کسب و کار

سئو سایت

سئو داخلی

مشخصات

آخرین جستجو ها

وبسایت تخفیف گروهی آفکادو فلزیاب اورجینال09362131009 ارائه دهنده انواع پنل تبلیغاتی تلگرام و اینستاگرام در کشور دانلود رایگان سریال ترکی با لینک مستقیم قیمت فروش کاغذ دیواری rama فروش پارکت با کیفیت هر چی که بخوای خرید اینترنتی فروشگاه خرید ارزان لباس کنتائو 1398